i k l a n

Tuesday, November 10, 2009

uNleaShing opPorTuNitiEs



lama betul tak update blog ni. baru je lepas update blog dengan tajuk yang sudah lama terperap tanpa di "publish". kat sini nak bagitahu yang saya akan berada di PWTC hujung minggu ini. sempena My Career Fair 2009. 13-15 nov 2009. jangan salah sangka. saya ke sana bukan untuk mencari peluang pekerjaan tapi menawarkan peluang pekerjaan kepada yang berminat. wah..rasa cam hebat lak (sekadar gurauan) apabila dapat menawarkan peluang pekerjaan dikala kegawatan bidang pekerjaan dikalangan siswazah.

sebenarnya saya ke sana bersama rakan baik di bawah company public mutual. kami akan berada di booth public mutual pada hari ahad jam 10-2.30 sahaja (mengikut giliran yang ditempah). jadi rakan-rakan yang nak jumpa dan bertemu muka boleh hadirkan diri ke sana. tak kisahlah nak berjumpa atas alasan public mutual atau tak. saya sedia melayani anda di sana. jadi sekarang ini saya nak buat persediaan barang-barang untuk ke sana. sapa nak tolong saya kemas barang sila angkat hidung..huhu

3 comments:

Alun said...

Bravo. Muhsein dah tawarkan peluang kerja. Semoga berjaya.tahniah telah melangkah setapak lagi ke hadapan

faizulamin said...

ai alun?
takkan muhsync jek?
kiter pon nak jugak? ahaha =p

AJ said...

ooo...now i understand....hehe..
nanti kalo aku terasa nak invest thru public mutual, aku kontek ko eh...btw, aritu masa mkn kt mcD ngn kwn aku, ada sorg cina tetiba dtg n explain benda ni..actually berminat, tp time tu x sempat tanya byk..

Related Posts with Thumbnails