i k l a n

Friday, December 4, 2009

di kala kebosanan



lihatlah gelagatku dikala kebosanan di dalam office. ops..office ker? sebenarnya itu bilik untuk para penyelidik menjalankan kerja penyelidikan seperti mencari jurnal di internet. kebanyakkan aktiviti dalam bilik ini melibatkan komputer. jadi kadang-kadang bila keseorangan memang membosankan. nak sms orang, tak ada yang layan.

tapi kenakalan ku bukan takat itu sahaja. kalau ada orang lain, aku pulak yang akan mengaco diorang. pernah kitorang main pusing-pusing kerusi, main laga-laga kerusi, geletek orang, pastu mengutuk orang dan macam-macam lagi. ish teruk betol. ahaks

balik kepada gambar di atas..masa tu sebenarnya rambut tengah panjang tapi masih terurus lagi. kononnya tangkap gambar tu nak tengok rambut. tapi tetiba cuba posing-posing pulak. adoii...anak sapa laa ni.

3 comments:

faizulamin said...

rambut dr rozmey herbaprima.. hihi

HayatRaihan said...

xnmpk mcm rmbut pnjg pn..
huhu..

sesekali xpe jadi noty..
kdg kenakalan yg ajar kite erti hidup lbih bermakna n ceria..=)

adinsararizah said...

hidup xleh serius sgt...boring~
sesekali kena layan gak 'kebiolan' yg ada dlm diri...hahaha

Related Posts with Thumbnails