i k l a n

Wednesday, July 8, 2009

iNsPiRaSi...

inspirasi muhsync...

kenapa inspirasi muhsync? sebenarnya inspirasi muhsync ni diperolehi disebabkan semasa mendaftar blog ini, nama muhsync sudah ada. jadi nak tak nak kena tambah laa kat depan tu. jadi dok terpikir-pikir juga laa nak tambah perkataan apa. tetiba terlintas perkataan inspirasi. jadi itulah punca kenapa inspirasi dihadapan tu.

inspirasi ataupun ilham, dirasakan sesuai kerana ia bertepatan dengan tujuan blog ini dibangunkan. jadi diharapkan segala persoalan tentang perkataan inspirasi sudah terjawab.

jika anda perasan, umur saya tahun ni sebenarnya genap 25tahun. sama dengan umur tv3 yang begitu meriah sekali meraikan ulang tahun yang ke 25. nak dijadikan cerita, selepas blog ini dibangunkan. tetiba tv3 mula buat satu konsert yang dinamakan "konsert inspirasi tv3". ramai ingat saya yang tiru tv3. tapi semua ini hanyalah suatu kebetulan (yang nyata, blog ini bangun terlebih dahulu dari promo konsert tersebut).



nak dijadikan cerita lagi, pada 7hb julai. saya telah menghadiri satu mesyuarat alumni universiti. kami telah dilantik sebagai penggerak sekretariat pelajar alumni universiti (khusus untuk alumni yang sambung belajar semula). antara tugasan pertama kami adalah untuk menjadi penggerak kepada program inspirasi alumni 2009 sempena pesta konvokasyen tahun ini. jadi lagi sekali perkataan inspirasi digunakan.

sekali lagi ditegaskan, semua yang berlaku adalah satu kebetulan. inilah yang dipanggil keserentakkan masa dan ruang (mengikut rawatan komplimentari islam "RKI"). saya dapat rumuskan bahawa tahun ini merupakan tahun inspirasi ;)

No comments:

Related Posts with Thumbnails