i k l a n

Wednesday, July 8, 2009

haDiaH BesDay



hadiah dari mutia syahirah



hadiah dari kaktie

ni hadiah besday saya yang ke *tuuut" dari kak tie...hehehe. terima kasih kepada semua yang telah wish my besday secara langsung atau tidak langsung (nak sebut terlalu ramai). kepada yang telah bagi hadiah. terima kasih sangat-sangat.

syukur kepada hadrat ilahi kerana atas kurniaan rahmatnya dapat saya meneruskan kehidupan ini sehinggalah ke saat ini.

apa yang saya harapkan adalah doa dari sahabat-sahabat semua untuk saya terus kekal di dalam medan perjuangan ini serta tabah menghadapi segala coretan dugaan yang sememangnya penuh dengan hikmah (ALLAH sahaja Maha Mengetahuinya).

terima kasih tak terhingga kepada cik dan ayah yang telah melahirkan saya ke dunia ini serta membesarkan saya sehinggalah sekarang ini, jasamu berdua tidak terhingga, tidak ternilai dengan wang ringgit dan tidak terhitung dengan apa jua bandingan sekali pun.

terima kasih juga kepada adik-beradik yang banyak memberi sokongan, kaum keluarga, guru-guru, para pensyarah, rakan-rakan dan orang sekeliling yang membantu saya secara lagsung atau tidak langsung. hanya Allah sahaja yang dapat membalas jasa kalian

1 comment:

ct as said...

huk huk...terharunye... :) Semoga terus ber'inspirasi'...

Related Posts with Thumbnails