i k l a n

Tuesday, September 28, 2010

Hari ini

Hari ini aku telah umumkan hari cuti untuk aku. Sebabnya semalam aku seharian dok kat makmal sains bahan membuat analisis terhadap bahan-bahan kajian. Jadi upahnya adalah hari ini bercuti. Tetiba pagi dapat call dari leader Public Mutual aka best friend yang nak jumpa sebab ada hal yang nak dibincangkan. Aku pun pergilah jumpa dia. Masa jumpa tu alhamdulillah banyak betul input baru dan juga inspirasi yang dapat. Masa tu rasa sangat-sangat bersemangat. Maklumlah sudah dekat seminggu semangat ku hilang ntah ke mana. Jadi aku dah tak sabar nak realisasikan impian kami. Esok akan ada meeting, dan sebarang keputusan esok juga merupakan penentu untuk tindakan seterusnya selepas ini. Mesti korang pikir, pe benda laa yang kami nak buat?? Aku tak leh citer sekarang sebabnya aku nak benda tu terhasil barulah aku leh bagitau semua. Anyway aku akan sentiasa update citer-citer pasal projek kami ni. so secara tak langsung korang pun akan tahu jugak. so itu saje yang aku nak bualkan hari ini. bye =)

1 comment:

Roronoa said...

Time cuti pun kena struggle..sian tengok kau...ish..ish

Related Posts with Thumbnails