i k l a n

Tuesday, November 1, 2011

musim konvo

serius dalam sebulan ni di semua IPT sebok dengan majlis konvokesyen penuntut yang berjaya menghabiskan segala cabaran dan ujian. tidak terkecuali universiti yang aku belajar. tapi aku telah ditakdirkan untuk konvo tahun depan iaitu majlis konvo kali ketiga di dalam hidup. pertama dulu masa tadika, pastu masa amik ijazah dan sekarang tengah tunggu untuk konvo master lak. konvo ke empat perlu ker? tengok le dulu peluang dan ruang selepas ni. owh..masa matrik takde pulak majlis konvo. biasanya budak-budak yang konvo akan letak gambar konvo diorang di fb dan blog. mengambil aura konvo sekarang ni. aku pun nak letak gak gambar konvo aku yang pertama..ni kali pertama didedahkan kt umum ni :D
cute mute tak budak ni :P

aku terpikir pasal konvo kat akhirat nanti. agak2 aku dapat scroll amalan tu kat tangan kanan ke kiri, masa tu dapat pengijazahan dari Allah dan mengadap Allah. tapi kalo amalan tak cukup boleh ke nak tengok Allah? agak-agaknya dapat 1st class syurga tak? 

No comments:

Related Posts with Thumbnails