i k l a n

Tuesday, April 3, 2012

hantu menghantui

ada 2 perkara yang menghantui pemikiran aku ketika ini. pertama berkenaan dengan tawaran sambung belajar ke peringkat PhD dan conference paper.

sebelum ni aku dah citer pasal satu tawaran geran penyelidikan, dan sebentar tadi datang lagi satu tawaran geran penyelidikan yang lain pulak. adoiii...dugaan betollah. nak sambung ke tak nak sambung ni. nak rehat dulu ker nak sambung terus..!! nak buat kat sini jugak atau kat tempat lain pulak..!!

citer pasal conference pulak, memang lah aku dah selesai master. tapi aku ada hutang satu paper dengan sv. sepatutnya aku perlu siapkan 4 paper sepanjang sambung master itu hari. tapi yang berjaya aku laksanakan hanyalah 3 paper saja. nasiblah dah ada hantar untuk conference yang bertaraf international jugak. dan sekarang ni aku terpaksa gagahkan diri untuk siapkan satu lagi paper. ini peluang terbaek aku. ICME 2012. yang bagusnya ICME 2012 ni adalah seperti berikut:


All accepted papers of ICME-2012 will be published in the Applied Mechanics and Materials Journal (ISSN: 1660-9336).
Applied Mechanics and Materials (ISSN: 1660-9336) is Indexed by Elsevier: SCOPUS www.scopus.com and Ei Compendex (CPX) www.ei.org, Cambridge Scientific Abstracts (CSA) www.csa.com, Chemical Abstracts (CA) www.cas.org, Google and Google Scholar google.com, ISI (ISTP, CPCI, Web of Science) www.isinet.com, Institution of Electrical Engineers (IEE)www.iee.org

so kira berbaloilah kalo paper aku terpilih untuk conference ni :D 


akan ku ambil peluang keemasan ini..!!
doakan aku jugak :D

No comments:

Related Posts with Thumbnails