i k l a n

Wednesday, May 25, 2011

xtvt


semenjak duamenjak ni aku agak banyak urusan untuk diselesaikan. tapi kalau orang tanya untuk appointment, jawapan aku adalah boleh je sebab aku sentiasa ada masa. ni ala-ala nak wat law of attraction la.

last week aku berada di Johor Bahru. pertama kebetulan ada Muktamar thanawi ABIM negeri Johor di UTM skudai. tengah-tengah muktamar berlangsung aku terpaksa skip dari majlis dan terus ke hotel suriacity untuk program Kursus Asas Keusahawanan Siswa untuk mahasiswa/i Universiti Tun Hussein Onn Malaysia (UTHM). Seminggu jugak ler berkampung kat hotel tu. balik je kat tempat bermastautin ni terus fokus kat sale pulak. Alhamdulillah dapat sale walaupun dihujung2 bulan.

untuk next week pulak aku akan berada di National Achiever Congress dari 27-29hb kat sunway piramid (tiket masuk ada orang sponsor, dengar citer harga sekeping tiket rm400..!!). kemudian pada 1-3hb jun ada oil&gas asia exhibition kat KLCC. pegi sana untuk cari prospect client jek :D anyway akan pegi sehari jek kemudian aku dan rakan-rakan akan balik kampung. yeaahhh...nak balik kelate nih..!! memang letak target nak balik kampung every month. bukan sebab anak manja tapi sementara cik&ayah masih ada di dunia ni so aku kena amik kesempatan untuk jumpa dan bersua muka ngan diorang (amik berkat). sebab kedua adalah nak cuba cari client area kelate pulok supaya pasni ada alasan utk balik kelate lagi. ketiga adalah untuk menenangkan minda nih. kusut weh. kat rumah aku ni mmg tenang n damai sampaikan asyik tido jek.hehe.

anyway..aku tak banyak masa untuk berceloteh panjang. nak balik wat persiapan majlis usrah bersama rakan-rakan. arini turn kat umah aku. so kena prepare la pe yang patut.

p/s: everyday is a great day..!!

1 comment:

Noor Amira Diana binti Jalani said...

he3....busy2....mcm tiap2 minggu busy...anyway try utk cri alasan kukuh balik kelantan jgk menetap d sne, sy rase abg muhsein d perlukan d pt raja nie lagi wt masa nie....ngee3

Related Posts with Thumbnails