i k l a n

Saturday, June 11, 2011

3 idiots


alahai terlambat sudah aku menonton citer ni. ni citer yang dah lama. almaklumlah citer hindi, so tak update sangat dengan filem2 terkini. namun atas saranan rakan-rakan maka aku cuba mencari citer ni. dan baru ni akhirnya dapat juga aku citer tersebut daripada juraimi (my friend).

citer ni memang kelakar abiss..tapi yang lebih penting adalah unsur pengajaran tentang kehidupan begitu meresap ke dalam diri. actually aku xreti sangat nak review pasal filem or drama. tapi filem or drama yang aku suggestkan ni biasanya filem or drama yang betol2 bermanfaat untuk ditonton. (ohh..ada aksi lawak bodoh diorang jugak)

aku tak nak citer panjang, korang nak tahu sila tengok sendiri yep.

antara fakta menarik dalam citer ni...

ayat power : "aal iz well"

lagu : "give me some sunshine, give me some rain, give me another chance i wanna grow up once again..."

pengajaran:
melihat dunia dari perspektif yang berlainan
nak ke sekolah tak perlukan duit tapi perlukan uniform sekolah.
bersaing akan meningkatkan tekanan. tekanan tidak bagus untuk pemikiran.

selamat menonton yo..!!

No comments:

Related Posts with Thumbnails