i k l a n

Wednesday, October 5, 2011

breakfast special

hari ni tajuk menyelerakan. aku breakfast mcD hotcakes. eh apahal makan mcD pagi-pagi? bukan ke ko kaki boikot mcD ker? sometimes sebab nak guna wifi mcD kenalah juga bayar harga makan dan minum kat situ. rasa cam agak kurang sopan kalo dok situ untuk sekadar mendapatkan wifi percuma. nothings for free..!!

pagi ni faizul (my dunia akhirat friend) sms untuk breakfast sama-sama kat mcD. aku kalo sarapan kat mcD suka makan hotcakes jek. sungguh kesedapan. yang buatkan breakfast ni special adalah kerana ia disertai dengan sesi luahan rasa. thank a lot faizul sudi meminjamkan telinga untuk mendengar segala permasalahan aku ni. juga terima kasih di atas segala pandangan dan juga cadangan yang memberi aku sedikit ruang untuk kembali bernafas.

sesi breakfast special aku pagi ni takdelah sampai menyelesaikan semua masalah. malah ia tidak selesai pun. cuma cukuplah sekadar ia sebagai suatu medan untuk aku memberi pengkhabaran kedudukan aku (its about our business matter). kiranya cam melapor progress kat leader lah. lagi satu ia mungkin membolehkan our leader faham kedudukan aku sekarang ni. after this mungkin akan ada tolak ansur sikit dalam membuat pushing strategies. 

yang lagi penting adalah aku memulakan hari dengan perasaan gumbira tak terkata. tak tau nak describe sebab gumbira. tiada sebab cuma hatiku yang terasa lebih senang. teringat kisah semalam yang agak mendung dek sikap sendiri yang menarik semua negative factor ke dalam hidup. setelah menyedari dan membaiki semua error tu menyebabkan aku mendapat aura positif pulak harini. secerah langit, seceria mentari yang menyinari hari rabu :D

aku cukup ceria hari ni..korang bagaimana?

aku lafazkan "alhamdulillah" tanda terima kasih kepada Allah

kata hukama': bersyukur ketika senang itu lebih susah dari sabar ketika menerima kesusahan

-----------------------------------------
12:08 05102011
mcD parit raja

kerja-kerja review thesis masih belum bermula dengan sempurna ni..!! ayuh muhsync..i know u'll do ur best (sambil menepuk bahu sendiri)

No comments:

Related Posts with Thumbnails