i k l a n

Wednesday, January 18, 2012

emo

huih...bukan aku yang emo..!!

petang semalam tetiba dapat call dari somebody. masa tu dah pukul 6 petang. aku masih kat office. kebetulan masa tu tengah bincang secara online ngan sorang lagi member. tetiba sorang mamat ni call. actlly mamat ni aku juz kenal dia sebagai salah sorang kawan kepada kawan aku. pendekkan citer dia cakap nak jumpa aku esok. aku pun jawab okey jelah. tetiba pulak dia citer yang AKU TELAH MEMFITNAH dia..!!!

tetiba gua pun hangin gak laa..gua dah la tak kenal lu sangat. lu tetiba cakap gua fitnah lu. sesuki hati lu.. yang takleh blah suara dia cam nangis..!! hello guyss...!! lu apasal nak emo. lu nak bincang datang jumpa depan-depan. dan gua tak suka orang datang jumpa gua ngan emo. jantan pun emo..!! dan yang lagi gua tak puas hati, mamat mana yang petik nama gua lak ni..!! tetiba gua emo gak. tp emo gua masih lagi rendah dari akal gua yang masih lagi waras. lu jangan sesuki ati nak FITNAH gua FITNAH lu. dari citer-citer orang, lu memang pandai bab putar belit. dan gua memang tak pasti lagi benda ni sebab gua tak kenal lu sebenarnya.

p/s: saat ini aku masih lagi menanti panggilan dari mamat tu. gua tak sabar gak nak keluarkan segala ilmu berhujah yang dah lama gua simpan

p/s: arini gua banyak appointment. kalo lu lambat, gua memang tak layan lu nyer emo. banyak lagi keje gua untuk umat dan takde masa nak fitnah lu

p/s: selama ini aku selalu berdoa agar dijauhkan dari segala FITNAH dunia dan FITNAH akhirat. tapi terjadi jugak akhirnya. aku redha kerana ini semua ujian, peringatan dan pengajaran dari Allah swt


No comments:

Related Posts with Thumbnails