i k l a n

Tuesday, March 13, 2012

hobi dan akak

hobi aku adalah buat graphic design. walau sesibuk mana pun, kalo ada keje graphic design, aku akan setelkan keje graphic design dulu. antara yang aku dah setelkan adalah logo company akak aku. dulu diorang setup company REKA DIMENSI NIAGA. sekarang ni yang terbaru setup new company REKA DWI DIMENSI. Company baru ni fokus kat bidang construction lak. ish..bila la aku nk masuk bidang construction jugak ek. ni antara logo-logo yang aku design. dan aku tak tahu mana satu yg diorang pilih.













akak aku ni seorang lulusan architect landscape bersama suaminya mengusahakan syarikat ini. suaminya yang bekerja di luar rumah dan dia banyak membantu di rumah. termasuklah menyiapkan drawing landscape. nice giler sebab pada masa sama dia dapat menjaga anak-anak dan mengurus urusan di dalam rumah.

kepada akak ku...moga maju dan berjaya dalam usahaniaga mu :D

No comments:

Related Posts with Thumbnails