i k l a n

Wednesday, May 2, 2012

stepping out of the comfort zone

semalam cuti hari bekerja, aku tak pegi mana pun. aku dok mengadap lappy ni dan terjumpa lak artikel best yang aku simpan. orang kata tak baek simpan sorang-sorang kan. so aku share ngan korang. bak kata orang jugak lah "sharing is caring". untuk korang baca kat blog ni tak sesuai kot sebab tulisan mmg tak jelas sangat. the best solution adalah korang download  gambar ni. jadi mudahlah jugak untuk korang zoom in...nnt kalo rabun jangan salahkan aku pulak. boleh gak kalo nak klik pada gambar dan gambar akan jadi lebih besar dan jelas...

enjoy...



so camne sekarang..adakah kita dah bersedia untuk keluar dari zone selesa? jika dah sedia jom kita bertindak sekarang

weh...nak bertindak ke mana nih?

erk..aku nak ke tandas jap ni...ko nak ikut..?

huhhhh


No comments:

Related Posts with Thumbnails