i k l a n

Wednesday, June 27, 2012

ucapan hari lahir

ramai giler yang wish besday kat fb.

dulu2 aku tutup fb masa hari besday. tapi kali aku dah xtau dah mana function untuk tutup sementara fb tu. dah xde kot. so kali ni memang kena terima lah ucapan dari semua orang (macam tak ikhlas je terima). bukan tak sudi tapi bagi aku takde apa pun dengan besday aku. hanyalah ucapan dan doa dari rakan-rakan.

tapi kali ni lain, disebabkan aku terpaksa terima ucapan tu semua. aku pun baca, like n komen balik ucapan dan doa tersebut. waaaaahhh...mmg ada kelainan. pertamanya ucapan-ucapan tu membuatkan aku tersenyum dan doa-doa yang dititipkan oleh rakan-rakan menyebabkan aku rasa lebih sihat dari hari-hari yang lepas.

apa pun aku ucapkan JAZAKALLAH KHAYRAN KATHIRA kepada semua yang telah memberi ucapan selamat dan mendoakan sesuatu buat diri ku :D

No comments:

Related Posts with Thumbnails