i k l a n

Friday, October 15, 2010

Jatuh Cinta Lagi

adeii..lama betul tak upadate blog ni kan. Tanah dah naik lalang daa pn. ini semua gara-gara aku telah jatuh cinta. Aku pun pelik gak camne aku leh jatuh cinta sekali lagi. sedangkan sebelum ni aku cukup tak ingin terhadapnya. kalau aku jumpa dengannya aku wat layan tak layan jek. xde yang special. hanya sekadar sapaan biasa. macam jumpa dengan yang lain juga. kekadang tu layanan aku terhadapnya lagi teruk dari kebanyakkan. kesiankan. mungkin juga sebab akhir-akhir ni aku terpaksa berdepan dengannya. nak tak nak memang aku perlu jumpa dengannya. ada perkara yang perlu kami settlekan. dari pagi sampai malam. biasanya malam aku jumpa dia lama skit sebab siang hari mood aku kureng..!!! huh..dan aku tak sangka malam tadi setelah lama mengadapnya, aku terjumpa suatu kelainan yang ada pada dirinya. kenapa sebelum ni aku tak pernah nampak semua tu..!! malam tadi juga aku telah melihat keistimewaannya. tapi aku telah terlewat jatuh cinta dengannya. sebabnya tak lama lagi dia akan meninggalkan aku. aku pun tidak tahu samada dia akan datang dan berjumpa lagi dengan aku. aku tak tahu kenapa di saat-saat terakhir ini baru rasa cinta itu berputik untuknya. alangkah bagusnya kalau cinta itu berputik dari awal (aahhh...itu bisikan syaitan. perkara itu sudah berlalu..!!). apa-apa pun, saki baki masa yang ada ini akan aku lakukan yang terbaik untuk mu. aku akan cuba memahami mu semampuku. aku cuba yang terbaek untuk dirimu. sekarang ini hanya kau dalam hatiku...

----,<@ >>my master thesis<<

sekian,

dari pencintamu,
muhsync

No comments:

Related Posts with Thumbnails